Daha önce gelişmediği için gebeliğim 6 buçuk haftalıkken kürtajla sonlandırıldı. Tahmin edersiniz zor süreçlerdi Şimdi üç ay geçti bedenen iyileştim psikolojik olarak ta hazırım ancak aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum ne kadar böyle düşünmemeye çalışsam da aklıma geliyor 😟 Yaşayan var mı ?