Tugba_D canim bende aynı durumdayım 11 haftaligiz iki gün önce kahverengi lekem geldi bişey olmaz dedim bugün yine geldi ve eşim doktora gidelim dedi doktora gittim bebek gayet sağlıklı kalp atışı güzel dedi bı sorun yok dedi sen biseyde uzulmussundur yorulmussundur ayakta çok durmussundur ondan olmuş olabilir dedi biraz dinlen dedi bol bol meyve sebze ye dedi bebeğimiz sağlıklı dedi yani içim rahatladı korkma bişey olmmaz Allah’ın izniyle,🤗🤗