Bebek12 Merhaba hanımlar 35. Haftaya girdim çok fazla hareket hissediyorum artık tabi doğal olarak ama alt bölgede (vajinada) böyle bir sızlama ağrı oluyo bir anda ve geçiyo normal mi acaba böyle olması ?
Glbnpk 34+2 ben de aynı durumdayım. Sanki kasıklarımı gıdıklıyor gibi. Ve evet dediğiniz şekilde karnım artık karşıya doğru ağır değil, aşağı doğru ağırlık bindi.
Bebek12 Glbnpk evet bazen ağrılı oluyo elim ister istemez gidiyo sanki bişey oluyomuş gibi kalıyorum yerimde korkuyorum