İlk 1.5 ayım da bedenimi ağrılar sardı resmen tabi hala devam ediyor 2. Aya yaklaşırken efsane kusma atakları koku hassasiyetleri beraberinde yiyeceklerden tiksinme ve ağrılarla devam etti.. Bir de ilk aşermemi yaşadım. karpuz diye ortalıkta geziyordum tabiki kavuştum 🤍3. Ayda da kusma ataklarım devam etti kahve kokusuna bile kusmaya başladım bulantı hapı kullandığım halde devam etti 4. Ay olduğunda minik bir kızımız olacağını öğrendim 1. Aydan 3. Aya kadar devlet hastanesinde kontrole gittim 3 tane hastane değiştirdim bi 3 ayda ve sadece birinden memnun kaldım.
- aydan sonra özel hastaneye geçiş yaptım
Hastaneye giderken merak ettimlerimi kafamda listeleyip doktorumla konuştum benden size tavsiye gerekirse not alın aklınızda soru işareti kalmasın.. 3. Aydan sonra kabuslar alınganlıklar ve ağlama atakları başladı 4. Ve 5. Ayda , ağlama atakları ve kabuslar sona erdi kusma atakları ve ağrılar hala devam ediyor. Bu sürede bi kaç parça kıyafet almış bulundum şuan için kıyafet vs almıyorum 7. Aydan sonra başlamayı düşünüyorum 💁🏻♀️ İlk zamanlarda kusmantan epey zayıflandım son 1 ay içinde sadece 1 kilo aldım Şuan yani 5. Ayımda gerekli ve gereksiz eşyaların ayrımını yaptıktan sonra bir alışveriş listesi oluşturdum. Ayrıca tüketilmesi faydalı olan yiyeckleri araştırıp günlük listeye eklemekte fayda var .. Ayrıca şunu söylemeliyim ki 5. Ayda bizim miniğin ara ara kıpırtılarını hissettim 🥲
Hayatım boyunca yaşadığım en güzel duyguydu sağlıkla gel pıtırcığım anne seni çok seviyor 🤍