direk mevcut liste demiyim de 11 aylık bebeği olan bir anne olarak kullandıklarımı yazıyım
yenidogan com kıyafet almayın hele yazın dogucaksa bol zıbın alın, 10lu hastane cıkısı almayın, 5li 3lü gayet yeterli, ben tulumdansa alt üst takımlardan daha memnun kaldım ama onlarıda takım yerine ayrı ayrı alt üst olarak alabilirsiniz bazen sadece üstü, bazen sadece altı kirleniyo cünkü.
bol bol zıbın, e bebekten alıcaksınız hep bir beden büyük alın yani yenidogan yerine 0-3 alın mesela kalıpları cok kücük, e bebekteki ağız mendilleri cok cok kaliteli. 1 paket yeterli olur genelde. reflü yatağı mutlaka edinin, bimden almıstım 3 ay sadece onda yattı kusarsa boğazına kacmasın diye. müslin hayat kurtarır bol bol alabilirsiniz. yenidogan icin sapka cok almayın kücülüyolar hemen, cok az kullanabildim. bol bol corap alın. nohut battaniyeler kışın çok iyi oluyor. indirim dönemindeyken kışlık uyku tulumu alabilirsiniz, benim kızım haziranda doğdu ekimden itibaren giydirdim marta kadar. 9 aylık almıştım başlarda büyük geldi ama marta kadar tam oldu boyutu.
kıyafetlerde lcw ve ebebek tercih ediyorum renklerinde solma olmuyor, penyeleri yumuşacık.
ateş ölçer trendyolda 39-40 liraya satılan temassızı kullanıyorum memnunum. koltukaltı olanla pek ölçtürmüyorlar.
tarak için chicconun setlerine sakın para vermeyin bi tane fırça tarak bi tane bebek tırnak makası iş görüyor.
deterjan baby me sıvı ve baby me yumuşatıcı kullanıyorum ikiside cok güzel
şampuan baby me köpük, bubchen vücut sütü ve sabunu kullanıyorum bunlardan da memnunum
süt sağma makinası elektrikli öneririm avent ve lansinoh denedim aventten memnun kaldım.
biberon mamajoo kullanıyorum gayet memnunum.
emzik avent ultra air soft kullanıyorum. çoğu bebekte tutuyor.
bez fazla stok yapmayın her markayı her bebek kabul etmiyor, 10 aydır molfix kullanıyorum taşma falan yapmıyor
ıslak mendilde de sleepy yenidoğan öneririm
😬🤷🏼♀️