Hacer18 Kızlar bu sabah 8.30 da 3 cm açıklıkla geldim ama sancı var yok gibiydi başka da belirti yoktu :) kucağınıza alana kadar bütün sıkıntılar sonrası mükemmel 🤩
Minigimm0611 Hacer18 Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏 suni sancıyla normal doğum mu gercekleşti?
Yildizanne Hacer18 yaa çok sancı çektin mi ben çok korkuyorum bide 34+4 haftaligim kalça ağrım var normalmi
Hacer18 Ege___Han Teşekkür ederim rabbim vermiştir bi zamanını sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza :)
Rabiaknsz Hacer18 Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🥰 suni sancı çok zor diyorlar öyle mi oldu normal doğum sancısından bile beter diyorlar 🤷🏻♀️
Hacer18 Rabiaknsz teşekkür ederim 🙏🏻 normal sancı nasıl inanın bilmiyorum ama illa ki herşeyin zorluğu var ama sonucu güzel
glnzem Hacer18 benimde sancılarım var sabahı bekliyorum evde çekmeye çalışıyorum ama saat ilerledikçe bastırıyor 🤦🏻♀️