evet sayı olarak doğru düşünüyorsunuz, ben 255 tane almıstım kızım kücük doğdu ancak yetti (prematüre için değil, prematüreler 0 beden oluyo ) ama sleepy gerçekten kötü bir bez. yenidoğanda aldım hep taşırdı çocuğun üstü başı battı. şuan 11 aylık gece bezini deniyim dedim yine vasat yine vasat
ıslak mendili cok iyi ama 11 aydır onu kullanıyorum