Mom54544 benden doktorum yanlış hatırlamıyorsam 21-22 arası istemişti şeker yüklemesini devlet hastanesine gidiyorum zâten her zaman da sabah 9-10 arası randevu alırım hemen laboratuvara yönlendirdi ama aç olmak gerektiği için ertelemiştim ben 75 mg yükleme yaptırdı ama genelde devlet hastanelerinde aynı gün hemen yaptırabilirsin canım bu laboratuvarı ilgilendiren bir işlem olduğu için