Umut_umut henüz puset kullanıyoruz ama ben bizzat kullananlarla konuşarak aldım öyle birşey söyleyen olmadı. Birlikte dışarda gezdirdiğimiz arkadaşlarım .Bende gözlemlemedim .Umarım öyle değildir çünkü hafifliği sürüşü beni hiç zorlamıyor.
Tavsiye ederim ama hep diyorum bizzat denemek bakmak lazım