Nazliolmaz alttan bakıldığı için kanama olduğunu sanmıyorum canım benim 2.5 aya kadar hep alttan bakıldı sıkıntı olmadı, kanama içinde mutlaka doktorunla konuşmalısın çoğalmasını asla bekleme ne kadar erken tedavi edilirse o kadar iyi olur, belki yerleşme kanamasıdır belki düşük bunu biz bilemeyiz ona göre progestan fitil başlatırlar geçmiş olsun şimdiden