Ela_sedef canım çok stres yapıyorsun sürekli spermle alakalı post açıyorsun kisiye gore değişiyor ben kalamadm mesela ama sperm düzeldi , 3 ay sonra kalanda var . Endiseni anlıyorum ama biraz rahat ol sakin ol düzeliyor . Arkadaşlarım mutlaka yazmıslardr daha önceki postlarda . Sadece vitaminle kalma keçiboynuzu al aktardan kaynat hergün suyunu icsin esin, kuruyemisleri robattan cek bal ekle macun gibi yesin. 3 sonra tahlil verdiğiniz zaman altında yatan bir sebep yoksa artış olacaktır merak etme .