Lilo Aslında benim sıkıntım şu, doktorum bana en başından beri verdiği hafta hesabıyla şuan verdiği hafta hesabı farklı, son adet tarihim 11 Ekim ve 33+3′ um. Ama doktorum son iki aydır yanlış bı hesaplama yapıyor sanırım 33+1 olarak beni hesaplıyor. Bu hesaplamalari neden sistemden falan yapmiyolar da ellerindeki o pusulamsı kağıtla yapmaya çalışıyor anlamıyorum😂😂