ogretmenileoglu Hanımlar ben 87 kiloyla hamile kaldım haftaya 24.haftamıza giriyoruz 93 kiloyum şuan şeker yükleme testi yapacağız,kilolularda fazla çıkması gibi bir durum var mı?Yaşayan var mı aranızda?
Didoudo ogretmenileoglu şeker hastalığı riski kilolu hamilelerde daha yüksek diye benim doktorumda kesinlikle yaptırmamı istemişti. Benim şekerim düşük çıktı. Her kilolu gebede gebelik şekeri çıkacak diye bir durum söz konusu değil anladığım kadarıyla