Yaprakdokumusever Sabah benden biraz sonra gelip yan odamda hemen 7 cm e ulaşan arkadaş burda mı ya psikolojim bozuldu nasıl doğurdun fırt diye 😂 Allah analı babalı büyütsün hepimizin bebeklerini 🐣🥰
ebru23 Yaprakdokumusever 🤣🤣🤣 ikinci dogum kolay olur diyorlar ins oyle okut benimkide acaba ilk miydi ikinci mi ben 12.30 da yattim hastaneye kendi sancimla. Saat basi acilma 1 cm 2 cm oldu 5.20 de dogurdum oglumu
findikkurdu2 Yaprakdokumusever hayırlı olsun canım benim 🥰🥰💗 normalden mecburen sezeryana donunce fiyat farkı aldılar mı Edit: hala doğurmadım 🙄
ebru23 Yaprakdokumusever olsun bebegin ve senin icin en iyisi buymus demek saglikla buyut canim kullaniyorsa belki gorur seni 😂
Yaprakdokumusever findikkurdu2 teşekkür ederim 😍 evet aldılar normal doğum 2400₺ , zorunlu sezaryen 3500₺ , isteğe bağlı 5500₺. Orda mı doğurucaksın 🤗