Aslında bana çok saçma geliyor. Adetin 1inden hesaplama yapılıyor ama kimi kadının bebeği adetten belkide 15 gün sonra dölleniyor. Yani bu bebeğin geriliğiyle alakalı değil. Çocuk geç döllenmiş oluyor. Benim kızımda adet tarihinden 10 gün küçük görünüyor. Bir sıkıntı olmadığını sadece doğum tarihini ultrason tarihine göre ayarlayacağını söyledi doktorum. Korkacak bir şey yok😌