BhrDnmz ben gebeliğimin 7. Haftasından beri safra kesesi taşı ağrısı çekiyorum hemen hemen 2 güne bir hastaneye kaldırılıyorum. Yatışım bile oldu taburcu oldum ama sonrasında. Çoook şükür kızım sağlıklı ama çektiğim acılar günlerce sürdüğü için erken doğuma tetiklemeye başlamış malum bebek de büyüyor. Sağlıklı da olduğu için durabildiği kadar anne karnında durmasını istiyorlar bu yüzden acıyı çekmem gerekiyor. İnanın 4 gün ağrı çektiğim oluyor sıfır uyku ile bayıldığım oluyor. Ama doğum olana kadar böyle zaten doğum olunca da geçer diyorlar genellikle safta kesesi taşı zaten gebelikte çıkan bir sorun. Şuan tek düşündüğümüz kızımın aynı sağlığı ile devam etmesi ama olası bir erken doğum riskine karşı iğne de yapıldı. Doktorlar da kestiremiyorlar. Çünkü herhangi bir tedavi uygulayamıyorlar tek yapılan parol arada antibiyotikler onlar da bebek olduğu için en alt seviye geçirmiyor hafifletmiyor bile. 48 günümüz kaldı doğuma ama inanın bende bittim tek tesellim kızımın iyi olması. Kusira bakmayın bu arada baya uzun bir cevap oldu.