Gizemnr Arkadaşlar 25 haftalık ikiz hamileyim özel bir kurumda öğretmenim ayrılmak istiyorum fakat süreç hakkında bilgisi olan var mı 32. Haftanın dolması mı gerekli aslında sözleşmem Haziran’da bitiyor
miniginannesi9 Gizemnr ikiz gebeliklerde 30. Haftada izne çıkılıyor. Siz izne mi çıkmak istiyosunuz, işten mi ayrılmak istiyorsunuz.
Gizemnr miniginannesi9 şöyle ki zaten sözleşmem bitiyor tekrarlamadık ayrılacağım ama erken ayrılabilir miyim acaba işveren erken ayrılmam durumunda hak talep edebilir mi benden mağduriyet açısından