mavi_kus benim gibi değilsinizdir.
Baş ağrısı kafada uyuşma, başımın sol arka tarafında şişlik ve baskı,gözlere vuran o baskının basınçı, senelerce böyle sürdü üniversite hayatımın hemen hemen her günü hastane köşelerinde acillerdeydim, ayılıp bayılmalar, o kadar BTler, filmler,serumlar sonuç birşey yok en son ilaçlı MR da çare bulundu, beyine giden bir damarda tıkanıklık tarzı baloncuk mu ne derler öyle birşey gördü doktorum. Kan sulandırıcılar sayesinde düzelebildim. Ara ara kafamın sol tarafında uyuşma karıncalanma oluyor. Yine aynı şeyler başa sarmasından korkuyorum. Öncesinde çok ağır ameliyat sonrası verilen ağrı kesiciler kullanırdım geçmezdi. Araştırarak alanında iyi bir doktora görünmenizi öneririm. Ki umarım bunlar siz de çıkmaz dediğiniz gibi sadece nazardır.