Merhaba hanımlar biliyorum biraz özel bi konu ama sormaktan başka çare bulamadım. Biz özel nedenlerden dolayı kayganlaştırıcı jel kullanıyoruz evlendiğimizden beri ve evleneli 5 sene oldu bi kere gebeliğim oldu ama 10 haftalık da kalbi durdu üstünden 3 sene geçti ve hamile kalamıyorum sizce jelden dolayı olabilir mi bi bilginiz varmı ?