Merhaba ben hastaneye değil özel cliniğe gidiyorum imkaniniz var ise Karşiyaka bahçelievlerde, Op Dr Vedat Uluğ çok memnunum eşi de ebe olduğu için her kontrolüm kendilerinde ilerliyor. Her istediğimde ulaşabiliyorum ağlamak için bile doktorumu arıyorum sağolsun sakinleştiriyor daha önce bir kayıp yaşadiğim için abi gibi oldu bana sağolsun iyiki varlar.