mucize45 Arkadaşlar konya ali acar da sezeryan olan var mı doğumuma az kaldı sezeryan olacam meram tıp fakültesinde kaç gün yatırıyorlar hastane de ve eşimizi içeri alıyorlar mı, süreç nasıl sezeryan da zor mu 😬
Demetslt mucize45 kendi özel muayenehanesi değilse meram tıpta ise sadece doktorunuz özel oluyor. Geri kalan herşey devlet durumu
Sumeyraaa32 Demetslt ah canim keske kendi kliniginde dogum bolumude olsa orda yaptirim bende sezeryan olcam 32 haftamdayim meram tıpta durdugu icin mecbur orda olucam ozelde 2 haftanede giriyo anlasmasi var ama iki gebeyim dogum ucretleri o kadar artmis ki devlette olucam yani
Sumeyraaa32 Demetslt sen meram tıp tamı yaptin canim dogum katinda odalar kac kisilik tek kisilik odalar varmi
Demetslt Sumeyraaa32 sanırım 2 yada 4 kişilik odalar ben yapmadım da arkadaşım yapmıştı gerçekten fiyatlar cok aşırı yüksek.
Sumeyraaa32 Demetslt ya canim ben ikiz ogullarima hamileyimde 2 kisilik oda olursa refakatci nasil olacak iki kisi aldiklarini biliyorum ikiz gebelerde ama 2 kisilik odada kalabalikca pandemide var malum
Demetslt Sumeyraaa32 şuan icin şartları inanın bilmiyorum doğumunuz yaklaşmış aynı haftadayız bir an evvel araştırın öğrenin saglikla alin insallah
ea123 Yeni Meram tıp Hastanesi’nde mi acaba kızlar Ali hoca bende yeni Meram tıp a gitmeye karar verdim gidenler nasıl buluyorsunuz yardımcı olur musunuz
Sumeyraaa32 ea123 canim gunduzleri 4 e kadar ali hoca meram tıpta hastalarina bakiyo ameliyat olursa giriyo 4 den sonra da kendi klinigi var ozel orda geceye kadar bakiyo Ben ozel klinigine gidiyorum ama tahlil olsun bisey olsun gunduzden hastanede yaptiriyorum sonuclarimi oraya goturuyorum
Sumeyraaa32 ea123 hastenede cok yogun oluyo canim anlasmali oldugu 2 ozel hastane daha var dogumada gidebiliyo gunduzleri bazen ama kendi kliniginde 4 den sonra kesin oluyo
Sumeyraaa32 Ikram42 Konyada 2 tane özel hastanede anlaşması var diye biliyorum yani ali hocanın hastaları o anlasmali oldugu ozel hastanede dogum yapabiliyo ali hoca giriyo yani doguma gelipde hem hastane para aliyo hem ali hoca ekstra para aliyo Fiyatlari suan ne kadar oldu inanin bilmiyorum meram tıpa gidip muayane oluyosaniz orda asistani beyza var ona sorabilirsiniz bilgilendirir ozel kliniginde muayane oluyosaniz eger ordada fatma abla var ona sorabilirsiniz bilgi icin🙂
Ikram42 Sumeyraaa32 çok teşekkür ederim daha 13. Haftadayız inşallah o günlere ulaşırız o zaman bilgi alayım.