ilknurkaplan Arkadaşlar 15haftalik ikizlere gebeyim saadet hanıma gidiyorum saadet hanima gidenlerden yorum alabilirmiyim
Yaprakdokumusever ilknurkaplan ben gittim 3 gün önce de doğum yaptım her şeyi çok güzel organize etti
esraizmirli ilknurkaplan güzel tercihh ☺️ Hamile kalmadan önce gitmeye başladım Saadet hanıma 40 gün öncede doğum yaptım şükür çok memnun kaldım ama çok yoğun oldugu için muayenede fazla kalınmıyor malesef ama bilgisi tecrübesi yetiyor ☺️
ilknurkaplan Ben 6haftadan beri gidiyorum cok memnunum aslinda cok guler yuzlu ve naif bi kadin herseyi soyluyo ikiz riskli gebeligim oldugu icin merak ettim yoksa ben memnunum
gly_frkn Yaprakdokumusever doğuma onu girdi dogumunz gündüzmu oldu bende Saadet hanıma gidiyrm doğumuna az kaldı inşaallah o girr