Mervesim şöyle düşün yavrumuz içimizde besleniyor bizim sayemizde ve illaki ordan çıkmak zorunda ister sezeryan ister normal doğum şekliyle . ben de bazen korkuyorum eşim diyoki eskiden tarlalarda doğuruyolardı demek ki o kadar da zor değil gerçekten de öyle o an aklına herkes yapabiliyosa ben de yaparımı getir senin ne eksiğin var ki sonuçta doğum bir kas haraketidir 🤷♀️😂