Tubabas gebeliğin her safhasında bu dediğiniz gibi ağrılar sancılar oluyor ama hangisi önemli yada sıkıntı yaratmadığını doktor ultrasona bakıp söyler mesela ben hiç ağrı çekmiyordum hissetmiyordum ama karnım taş gibi oluyordu Dr ilaç vermişti sancın var diye ve hep yatmıştım