Aylrkn İlk gebeliğim kafam çok karışık ve çok bilgisizim sizler biberon ve emzik tercihinizi neyden yana kullandınız ??
Birtane2307 Aylrkn bnce oncelikle cok para verme bi bak bazi bebrkler emzik biberon kabul etmiyor uygununu al eger tutarsa philips avent cok iyi onu alirsin
idiloska Aylrkn avent de aldım, chicco da nuk da, hangisini tutarsa. Hepsinden bir tane var, avent cam 0+ Nuk hem plastik hem cam 0+ natural feeling, chicco +3 plastik emzik nuk ve avent air aldım.
Ldy Aylrkn biberon avent emzikte avent kullandım kuzımda çok memnun kaldım şu anda bebeğime de kullanıyorum çok memnunum
e_doga Aylrkn emzikte Philips avent , bibs, chicco hepsini aldım hiçbirini kabul etmedi bir sürü boşa para vermiş oldum. Bence uygun birşey alın . Biberon henüz kullanmıyorum