irorkay Kızlar yeni doğana ne tarz zıbın almak gerekiyor ben hep çıtçıtlı şekilde aldım fakat iç zıbın dedikleri farklı bir zıbın çeşidi de varmış 🤷♀️ önden bağlamalı. Hangisi olur sizler hangi çeşidini aldınız
metehaninannesiii irorkay bende hep normal aldim o içten bağlamalardan almadım eğer dar gelirse 3 6 ay aldığım var onları giydiririm göbek bağı düşüne kadar
Ebreva irorkay alma canım ben aldım al dediler diye hastanede de giydirmediler bende giydirmedim hiç kullanılmadan kaldırdım
Taze_gebe Ebreva zarf dediklerinden diyosunuz dimi almayın diye bi de bu zıbınların önden çıtçıtlısı neden ben bulamıyorum özellikle yenidoğan için🥴
mmek_2014 İç zıbına hiç gerek yok. 2 çocugum var ikisine de hep alttan çıtçıtlı zıbın giydirdim hiç bir sıkıntı olmadı
polyanne irorkay ilkinde o iç zıbın dediklerini almıştım ama hiç kullanmadık çıtçıtlı kullandım hep bu bebeğime almıcam hiç gerek olmuyor çünkü