Kızlar ben hiç devlet hastanesine gitmedim kayıt açtırmadım kadın doğuma 23 haftalık gebeyim özeldeki doktorum yapmadı detaylı ultrason kendi inceledi gerek yok ben baktım önemli olanlara dedi ama ben yaptırmak istiyorum şimdi sorum şu önce randevu alıp kadın doğuma gidip doktora söyleyip sıra mı almam gerekiyor detaylı için yoksa hastaneyi arasam ya da gitsem direk sıra alabilir miyim