Arkadaşlar merhaba bilgisi olan kişiler yazabilir mi lütfen, benim anti cmw ıgg 500 anti cmw igm 3.94 anti rubella 37.8 çıktı pozitif daha önce geçirmiştim fakat doktorum yeniden yaptırmami cmw ıgg avidite yı istedi, bu durum korkulacak bir şey mi 24 haftalık gebeyim, bebeğime zarar verir mi daha önceden bağışıklık kazanmıştım ama doktorum tekrar yaptır dıyınce korktum 😢