Pey Cmi leblebi kabız yapan bir besin ama kabızlık şikayeti yaşayan biri değilseniz belki etkilemez. Ben dün gece ekmek içi yedim oda iyi geldi 🙈😀
Pey Ebruznnn hamileliğimin ilk 3 ayında bulantıdan dolayı elma kraker olmuştum. Şimdide elma dediğiniz gibi iyi geliyor yine elmalı günlere döndük 🙈🤦🏻♀️😀
Nazbahar Pey o kadar zorki mide yanmasından kulaklarım ve boğazımda ağrıyordu uyutmuyordu bile ama şuan 36+5im birden geçti sanki hiç kalmadı mide yanması bebekte aşağıya öyle çok inmedi sanki ama doğuma yaklaştıkça bitiyor az daha sabır 😊