Melisdem Kızlar ya 36. Haftadayım ama göğüslerimde hiç bir büyüme sızlama , ağrı yok . Sadece çok hafif esmerleşti . Doğum sezeryan olacak . Acaba sütüm olurmu ya çok tedirginim olmazsa diye
Bubuseli Melisdem tahin helvası ve normal un helvası ye canım bol bol hem süt yapıyor hemde bebise kilo yapıyor eğer şekerin yoksa bide çay için diyolar oda süt yapiyormus ben 36+4um goguslerimden şimdiden süt akiyor belki faydasi olur🤗🤗🤗
Deniz95 Melisdem benim ucu hassas sadece o da hep öyleydi zaten başka bende farklı bir şey hissetmiyorum aklıma geliyor bazen ya gelmezse hemen sütüm diye
ElifAkaln Melisdem civciv1520 kuru hurmayı bolca tüketin son haftalarda bak nasıl süt oluyor. Günde 10 adet gibi bi sayı.
Semakacan Melisdem sütün büyük göğüsle küçük göğüsle alakası yokki inşallah her annenin sütü olur ama kafanıza çok takmayın olmazsa da üzülmeyin yani ☺️ Doğumdan sonra gelir çoğu insanın siz süt yapan şeyleri tüketmeye başlayın bence
Mumin Dere otu ve kimyon çayı diye duydum bnde benimde 36 hfta aynı şekilde büyüme ve hasasiyet malesef yok ama kafanda bunu kurma birazda pskolajik bnce hem bebek emdikçe süt gelir ve çoğalır derler rabbim tüm annelere versin ins
Esmos26 Melisdem hiç düşünüp tasa etmeyin kendinize gelir diye düşünün hep benimde öyleydi ne sızıntı ve ağrı hiçbişi olmadı sezeryan oldum çıktım bebeğim geldi sütüm de geldi yeter ki stres yapmayın bu konuyu kendinize ☺️
New34 Melisdem daha şimdi belli olmaz o doğumdan sonra gelir Allah’ın izniyle sadece bol bol su için gelir 😊