Sevgili anne ve anne adayları merhabalar . 19+5 haftalık gebeyim , hamile olduğumu öğrendiğimden beri sürekli kasık ağrısı çekiyorum . Üstüne bel ağrılarım da başladı . Doktora gittim kasık ağrısına bel ağrısı eklenirse bizim için sıkıntı var demektir dedi. Bebeğin şu an iyi görünüyor dedi haftaya detaylı ultrasona gideceğim . O zaman detaylı bakarız dedi. Aynı durumu yaşayan var mı ?