Günlerdir diş agrısı çekiyorum bugün itibari ile dişinol diye bir ilaç sayesinde son buldu çok şükür size tavsiyem dişiniz agrıyorsa ve çekim yapılamıyorsa hiç beklemeden gidin eczaneden bu ilacı alın aldırın fiyatı da ucuz 23 tl arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım ilk kullanmada direk agrı magrı kalmadı