SedaEmre111 babamın tarafından gelen bir hastalık annemin karnındayken bana geçmiş şükür bende bişey yok sadece kanımda yumurtalıklarımda bulaşmış sakat olma ihtimali var oyüzden tüp bebek yapıp sağlam yumurtayı transfer ettiler bana benimde kız veye erkek çocuğum olursa ilerde onlarda evlenince çıkar mı merak ettim