minnakanneeee Kızlar akşam 7 den beri midem bulanıyor karnım ağrıyor doktora yazdm hastaneye git dedi eşim evde değil gidemiyorum Google’dan baktm gebelik zehirlenmesi diyor sizce gerçekten gebelik zehirlenmesi mi
umutttttt minnakanneeee canım gebelik zehirlenmesinde aşırı baş ağrısı ve ayak şişmesi oluyor ama sen yine için rahat olsun diye doktoruna ulaş
elifenes20 minnakanneeee canım bende bilmiyorum ama doktorun git dediyse qmbukansı ara ve kötü olduğunu durumunu onlara anlat onlar zaten en kısa zamanda seni yetiştireceklerdir
Papatya_07 minnakanneeee ani kilo artışı. El ayak yüzde aşırı şişme. Hatta bende sanki ayağıma su pompalamis gibi idi yürürken içindeki suyu hissediyordum. Gözlerim bulanık görüyordu. Midem ağrıyordu. Hep aç hissediyordum. Tansiyonum 14 - 15 idi hiç düşmüyordu.
MineLule Gebelik zehirlenmesinin en belirgin özellikleri el ve ayaklarda şişlik yüksek tansiyon ve idrarda rastlanan protein diye biliyorum bunun için Doktor kontrolü gerekli
Eylulunannesiii minnakanneeee bende gebelik zehirlenmesi oldum ama miğde bulantısı yaşamadım Allah şifa versin inşallah
Nundiyebiri minnakanneeee daha ileri haftalarda gebelik zehirlenmesi oluyor diye biliyorum genede doktorunuz yoksa bile bir acile baş vurun
Papatya_07 minnakanneeee protein kaçağı oluyor ama bunu şuan bilemezsin. Ancak hastanede bakarlar. Bolll su icerseniz ödem olmuyor ben içememiştim hiç.
Krtalzyn minnakanneeee senn yediğin bişey dokunmuş olablir o şekilde mide bulantısı zehirlenmeyle alakalı değil gebelik zehirlenmesi daha farklı bi olay panik ypama ama bi taksiye atlayıp doktora gideblirsin yinede tedbir amaçlı
08Hale80 Benim de bilgim yok gebelik zehirlenmesin de bebek kaybı yaşanıyor mu peki yolsa ilaç tedavisiyle geçiyormuş mu