Bende 2 oğlandan sonra 3. Ye gebeyim 32 haftalık olduk 3. De tutturduk galiba kız çünkü 🥰😄 Allah herkesin gönlüne göre versin hepsi evlat ama hangisi yoksa insanın gönlü ondan yana olmuyo değil. Tabi kiiii sağlıkla ve hayırla alalım İnşaAllah kucaklarmıza 🙏