Umut-Mucize Türbanlı anneler, anne adayları. Lohusa taç yerine lohusaya özel baş örtüsü yaptırdınız mı yada farklı bişey neler yaptırdınız?
Aysun3401 Umut-Mucize yaptırmadım yaptırır mıyım onu da bilmiyorum hatta gecelik lohusa takımına bile karar veremedim 🥰
mevos_blt07 Umut-Mucize canım benim çeyizimde mevlüdümde kullandığım 2 tane iğne oyası krem rengi şifonum vardı onu yanıma alacağım birde yine tek renk krem rengi sade bir tülbent alacağım yanıma😇 bence sendede varsa özellikle yaptırma 😇
Selma_aygun Umut-Mucize ben yazma yaptırdım takimimla aynı renk düz yazmanın kenarına kurdelali bı oya sadece çok özel bişi değil tacımıda kendim yaptım yazmanın üzerinde de olsa takarım hem fotoğraf çekinmek için kullanırım dedim saçım açıkken hatıra kalır
2368 Yaptıranlar çekim için mi yaptırdı acaba ? Pandemiden dolayı zaten hastaneye kimse gelmiyor evede gelen ilk zaman gelmez bence gerekli mi ki
ElifAkaln 2368 ben ilk doğumumda hiç ihtiyaç duymadım öyle bi eşarba. Özel Çekim yapacaksanız gerekli olabilir belki
ElifAkaln 2368 o zaman boşverin kıyafetinize uygun bi yazma takın yeter 😊 mavi pijama takımıma mavi boncuklu tülbent takmıştım ben çok da güzel olmuştu 💐
minnakanneeee Umut-Mucize walla ben örtülü olmama rağmen taç alacağım baş örtüsü daha düşünmedim ki eşim nasıl istersen öyle kal diyo ameliyat çıkışı yeterki bebeğimi bana ver diyor
Umut-Mucize minnakanneeee hatıra foto çekilmek için örtü istiyorum ben ama özel bişey olsun istiyorum. Sonuçta hatıra kalacak foto
annesinin_beybisi Umut-Mucize hamile değilim baş örtü ustune taç nasıl olur onu da bilemiyorum ama iğne oyası yazmalar cok güzel olur kırmızı , pembe ya da mavi ben olsam öyle yaptirdim
Zeynepplt63 Umut-Mucize birsuru şallarım var şimdi gerek duymuyorum şimdi erken ama belki sonra yeni elbise lohusalık için yaptırım