Lilayla Ben gebelikten önce başladım. Artık 38. Haftaya gireceğim dozunu azalttı doktor ama hala kullanıyorum. Önemli noktaları var benim deneyimlediğim kadarıyla. İlk başta kullanırken ben fazla ilerletmiyormuşum ve sürekli ayakta dolanırdım. Uzanmazdım. Hemen olduğu gibi çok erimeden geri gelirdi. İlacı ilerletebildiğiniz kadar ilerletin. Sonra da bir saat kadar uzanın. Daha uzun süre kalıyor. İlla ki o ilaç geri çıkıyor. Ama bu sefer anlıyordum ihtiyacını alıyor vücut fazlası yine çıkıyor. Günlük ped kullanın çok iyi oluyor. Ben hatta her ilaç geri geldikten sonra değiştirmeye başladım daha güzel oldu ☺️