Calisananne25 Çatlak kremi önerisi alabilirim genelde lierac duyuyorum başka tavsiyeleriniz var mı henüz 9 haftalığım sadece bebek yağı sürüyorum ama 🤔
Ilkayy Calisananne25 mustela Calisananne25 canım şimdi post acıcam onla ilgi bak istersen resim atıcam ☺️
hellobaby0 Calisananne25 bebek yağı yeterince nemlendirmiyor yani beni nemlendirmedi sizi bilemicem ben bio oil kullanıyorum daha çatlağım olmadı öncelerden vardı çatlağım ama aktif yok bide mustelanın çatlak yağını çok duydum bakabilirsiniz
sezgiii Calisananne25 dermatolog kuzenim ve kadın doğum doktorum çatlak kremi yerine hindistan cevizi yağıyla sabah akşam masaj yapmamı söyledi
Calisananne25 hellobaby0 teşekkür ederim bakayım benim de önceden çatlağım vardı o yüzden pek umursamadım ama yavaş yavaş başlasam iyi olur
pamk00 Bende kakao yağı ve avokado yağı aldım ikisini karıştırıp sürücem Hindistan cevizi yağınıza göğüslerime sürücem inşallah işe yarar bu arada 23+1
Calisananne25 pamk00 arada hindistan cevizi yağı da sürüyorum ben ellerimde çok kullanıyorum egzamama iyi geliyor çatlağa da gelir belki bilemiyorum hiç
Anesanne Canım ben ilk gebeliğimde sadece bebe yağı ile nemlendirdim hiç çatlağım olmadı ama bu genetik bişey sanırım. Şimdi incia çatlak kremi aldım tavsiye üzerine bakalım yeni kullanmaya başladım
Calisananne25 sezgiii ayy o iş kolaymış ya ama gerçekten hindistan cevizi yağı çok güzel nemlendiriyor
sezgiii Calisananne25 ben farkettiğimde 5 tane vardı düzenli kullanmayla artmadı halen 5 tane çatlağım var🙈
sezgiii Calisananne25 onlara pek faydası olacağını düşünmüyorum ama yeni oluşacakları engelliyor yani bende öyle oldu🙏