Aleynaa29 bence kimsenin hikayesine kulak asma canım çünkü her bünye ve her doğum farklıdır o yüzden yaşayıp göreceksin zaten 🥰 çok hareket edip zor doğuran da var sürekli yatıp çabucak kolayca doğuran da bünye meselesi bize düşen sadece Allahtan kolay doğum dilemek 🥰 hayırlı doğumların olur inşallah 🤲