KbraNurApaydinToraman Kızlar Doğumdan önce humana çay kullananınız var mı ? Bebek daha sakin olurmuş .
ipeksfr KbraNurApaydinToraman içerisinde bi çok bitki var. Karışım yani. Öncesnde kullanmanızı önermem.
Nilemyus KbraNurApaydinToraman canım bebek doğunca kullan. Bir kaç çay kaşığı versen bile hemen rahatlatıyor. Gaz sancısı yapmıyor. İlk oğlumda ben kullandım. Bende içiyordum sütten geçsin diye. Uyku problemimiz yada gaz sancımız olmadı hiç.
Melekcansu Ben tavsiye üzerine humana stil tea aldım. Çünkü yüksek olasılıkla sezaryen olacağım. Süt problemi yaşamamam için çevremdekiler önerdi. Verilen doğum tarihinden 3 gün önce başlamamı söylediler. Bakalım deniycem