35 günlük bebeğimin gözünde kızarıklık sulanma çapaklanma var. Sağlık ocağını aradım sütünü sık dedi daha kötü oldu. Serum fizyolojik ve steril gazlı bezle siliyorum. Sıra bulamıyorum doktora yarın rica edicem belki alır diye. Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi