butterfly_ benim ilk gebelik 12 kilo aldım nerdeyse saga dönüyorum daha rahat uyuyorum sola dönüyorum arada erken uyuyorum sabah erken kalkıyorum belim ağrıyor is yaptıysam gün içinde ertesi gün elim ayağım tutmuyor dayak yemis gibi arada mide yanmasi oluyor gaviscon kullanıyorum oda diş macunu gibi midemi daha bulandırıyor 😄 böyle şükür iyiyiz baska sıkıntımız yok