Austosprensi_ alininannesiii ben instadan rugahome aldim halıyı yarin gelecek perde isini de ikea bakicam trendyolda baktım yorumlarda kararsiz kaldim perdeyi görerek alıcam
ogrencianne35 alininannesiii [url=https://www.hizliresim.com/jb3pf5w][img]https://i. halıyı 240 tl ye trendyoldan aldım tül perdeyi de trendyoldan aldım 90 tl ye yildizli odadaki dolabimizi geçen haftalar da bim e gelen çok amaclı dolabı aldık 200 tl ye beşik sepet beşik hali ve perde güzel görünsün diye kapıdan çektim ondan görünmüyor o da babytech marka 650 tl ye aldik şubat ayında
metehaninannesiii Aslanannesi1 yok canım zebra stor perde yaptırdım yanıda da yıldızlı gri fon perde yaptirdim