Trknavci Mrb doğumdan sonra devlete doğum ve süt parası başvurusu yapılıyor sanırım yeni bu işlemi yapmış olanlar ne yapılması gerektiğini anlatabilirim? Şimdiden teşekkürler.
Fasulyemm17 Trknavci bende burda bekliyim şu an 18 haftalığım özel sektör de sigortalı olarak çalıyorum şu an bi başvuru yapmamıza gerek yok heralde