Merhaba kizlar, bu ilk gebeligim ve bugün doktor randevumuz vardi, bebegimin ilk ultrason görüntüsü aldim 😊 adet günümden hesaplandiginda 8+6 yim bugün fakat doktorum boyuna bakilirsa 8+2 desin ama bu sorun degil bunlar olabilen seyler dedi. Cok güzel gelistigini söyledi ve cok sükür kalp atisinida gördük.
Fakat eve gelip ultrasona baktigimda bebegin keseyle neredeyse ayni büyüklükte oldugunu farkettim, doktorum bununla alakali birsey söylemedi ama bilenler varmi acaba bu normalmi?
https://imgyukle.com/i/OFlVAe