Hayaller_umut SecilM ay inş bende doktora gidicem özel beni maf etti birde devlete gideyim bakayım neler olcak
Nazlibebekk Ayserose1001 merhaba esinzn sperm sıvılaşma süresi icn bsy kullandnz mi dktorunz ne dedi bizimde 60 dk
Ayserose1001 Nazlibebekk bizim devlette doktordu canım 8 seans yaptı değerler düzeldi şükür maşallah 🤲🏻Sonucu bebek olur inşallah
Eylul966 Ayserose1001 benim eşimde de vardı progeny m diye bi takviye kullandı 2.ay sonunda hamile olduğumu öğrendim hatta o ay doktora gitmiştik 1 sene oldu olmuyor diye sizde bir deneyin ve keçiboynuzu özü de iyi geliyor hergün yesin
Ayserose1001 Eylul966 promen K kullanıyoruz bide akupunktur ile bir ayda iyi sonuç oldu şükür 🤲🏻 Ama bakalım bu iki ay içinde bebek olacak mı dualarına talibim canım
Umutlabekleyis Canım benim eşiminde böyleydi onun hatta cogu 0 dı keciboynuzu kürü ve promen K kullandı yükseldi sonra aşılama yaptık mutlaka deneyin