babyackgz Nazoo-34 dediğim gibi ya gelişimi öndedir ya da erken döllenme olmuştur canım ilerleyen haftalarda daha net anlaşılır 💕
Nazoo-34 babyackgz teşekkür ederim tatlım cevap verdiğiniz için 🥰 herkes sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alsın inşallah 🐣