Abifenur3301 Ayca0909 2021/8 sayılı genelge kademeli normalleşme süresince de devam edecek diye söylendi devam ediyor 😊🙏
Cgldy Abifenur3301 nerde söylendi acaba resmi bir yazı mı👀 habrrlerde sadece esnek çalışma devam edilecek dendi o genelge tam zamanlı kapanmayı kapsıyordu muhtemelen yeni genelge yayınlanacak
iremcannn1907 Yeni genelgenin içeriklerine göre belli olacak kızlar. Yeni genelgenin ayrıntılı açıklanması da gece yarısını bulur. Ama bence de esnek devam ettiğine göre hamileler de idari izne devam. İnşallah 🙏
havvakaratas_09 Bence devam eder çünkü biz aşı olamıyoruz ilaç kullanamıyoruz riske atmazlar atmasinlar şuan rahatım ellemesinler 🤗