Mom047 Karın,göğüs kaşıntım var.Geceleri WC ye ayrı açıklığım İçin ayrı uyanıyorum.Makatımda acı var.Morelim nedense bozuk bugun.Doğum çantam eksik .Kocam yanımda yok.Daha ne diyim.Daha kötüsü var mıdır bilmiyorum 🤷🏼♀️
Turti Mom047 31 haftalık oldum kaşıntı benide mahvetti ve 1 aydır uyuyamıyorum hem kaşınmaktan hem durduk yere uyanmaktan aynı durumdayız ben daha 31 haftada böyleysem 😔😔
Hayla34 Mom047 37hafta 1 ben de az bir şey yürüsem ağrı giriyor hemen kasık ve vajina bölgeme. Yürüyüş yapamıyorum bu yüzden
Mlsa2530 Mom047 aynı hafyadayım beni de göbek kaşıntısı bitirdi. Günde 6 7 defa nemlemdiriyorum ama hala aynı
Zabite 36 haftaliğiz benimde eksiyim çok bebek 3 kilo 123 qram bebeyim dönmüş haraket etdikce bebek canimi yakiyor
MrsRich Mom047 benimde göğüs altında batma oluyor 10 dakika aynı pozisyonda duramıyorum karın kaşıntısı bendede var bebek yağı sürüyorum iyi geliyo
MrsRich Mom047 hımm anladım ben 4. Aydan beri kullanıyorum bende sorun yok cildin hassas demek ki🤷🏻♀️