Ben 3 gundur deli gibi kasiniyorum. Gunduzleri sadece gobegim kasiniyor ama aksamlari ayaklarım sirtim falan da kasiniyor. Doktora gittim hem kadin doguma hem dr dahiliyeye. Karaciğer testlerinde sikinti yok. Ama idrarda biraz protein kacagi varmis. Bide kolestrolum yuksekmis. Ikisi de kasinti yapabilirmis. Eger tansiyon yüksekliği de olursa gebelik kolestazi ihtimali varmis. Ama bende tansiyon sorunu yok. Rahatlatsin diye fenistil diye bi jel verdi. Hic hir ise yaramadi bende😀 kasinmaya devam